Taula 3. Producció i consum responsable

Fa molt de temps que el planeta ha començat a donar signes d’alerta. Els recursos naturals no són infinits i el model econòmic actual és insostenible. És l’hora de fer el pas i invertir en tecnologia que faciliti una producció més sostenible. Això també implica desenvolupar una gestió més eficient dels residus i fomentar la pedagogia perquè el consumidor sigui conscient de l’impacte ambiental i social que genera l’adquisició de determinats productes i serveis. 

Informació

MODERADOR: Joan Carrillo, director general de SII CONCATEL

3.1 Tecnologia, el nexe indispensable

Iván Manzano, Manager Utilities de SOPRASTERIA

3.2 Produir i competir en els mercats actuals. Frens i motors de la transició

Dra. Mar Isla Pera, Càtedra d’Economia Circular de TECNOCAMPUS

3.3 (A determinar)

Daniel Morales, Manager de Responsabilitat Social Corporativa de la FUNDACION ORANGE

3.4 (A determinar)

Laia Mas, Public Affairs & Sustainability Director de DANONE (*)

3.5 Quatre vectors: Alimentació, BigData, Traçabilitat i Descarbonització

Jordi Valls, director general de MERCABARNA

(*) Pendent de confirmació

Ponents

Joan Carrillo / Moderador
Director general de SII CONCATEL

Iván Manzano
Manager Utilities de SOPRASTERIA

Mar Isla Pera
Directora de la Càtedra d’Economia Circular de TECNOCAMPUS

Daniel Morales
Manager de Responsabilitat Social Corporativa de la FUNDACION ORANGE

Laia Mas
Public Affairs & Sustainability Director de DANONE

Jordi Valls
Director general de MERCABARNA