Taula 2. Plataformes Digitals

Algú podia imaginar-se que una de les pel·lícules més guardonades de l’any gairebé no s’ha projectat en cap cinema? 

 

‘Roma’ és l’exemple més clar de com les plataformes de continguts audiovisuals guanyen terreny a passos agegantats. Al sofà de casa, a la feina o a l’autobús, la majoria de persones invertim el nostre temps lliure xatejant, mirant sèries, pel·lícules, escoltant la ràdio o llegint notícies en plataformes digitals. En aquesta taula de debat farem un repàs a l’evolució dels nous hàbits de consum audiovisual però sobretot, obrirem la porta, segur que amb més d’una sorpresa, al que ens està esperant a la volta de la cantonada. 

Informació

Moderador: Saül Gordillo, director de Mitjans Digital de la CCMA i director de CATALUNYA RÀDIO

2.1.

Taula 2: plataformes digitals

Accessibilitat en els continguts digitals: oportunitat de negoci

Per Lourdes González, experta en Tecnologia i Accessibilitat de la FUNDACION ONCE

2.2.

Taula 2: plataformes digitals

L’era digital: la gran oportunitat del periodisme

Per Enric Sierra, sotsdirector de LA VANGUARDIA.

2.3.

Taula 2: plataformes digitals

El repte dels Continguts per a les Noves Audiències

Per M. Carmen Fernándezdirectora d'innovació del Grup MEDIAPRO.

2.4.

Taula 2: plataformes digitals

Notícies des de la trinxera

Per Àlex Martínez Roigdirector de MOVISTAR+.

Ponents

Lourdes González

Experta en Tecnologia i Accessibilitat de la FUNDACIÓN ONCE

M. Carmen Fernández

Directora d'innovació del Grup MEDIAPRO

Thais Ruiz de Alda

Fundadora de Digital Ferms

Àlex Martínez Roig

Director de continguts Movistar+

Enric Sierra

Sotsdirector de La Vanguardia Digtial