Taula 1. Gaming: oci i negoci

Fortnite, Candy Crush, Brawl Stars, League of Legends… A qui no li sonen? 

El gaming i la possibilitat de competir amb altres usuaris a diferents xarxes socials s’ha convertit en tot un fenomen de masses. La indústria dels videojocs continua en expansió i el nombre de consumidors no cessa d’augmentar. Malgrat que el sector del gaming està en auge, en moltes ocasions és el gran desconegut. En aquesta taula de debat avaluarem les dades de facturació actuals, reflexionarem sobre noves tendències, hàbits de consum i com es tradueix aquest nou model d’oci en un sector clau per a dinamitzar l’economia.

Informació

Moderadora: Laura Nogales, presentadora i creadora de Continguts a MOVISTAR RIDERS

1.1.

Les TIC en el camí de Santiago

Per Mercé Luz, responsable del Dept. cultura i Oci de la FUNDACIÓN ONCE.

1.2.

El futur dels jocs Indie

Per Adrián Cuevas, Founder de NÓMADA GAME STUDIO

1.3.

Reptes actuals en la indústria dels e-sports

Per Sergi Mesonero, VP Corporate, Regulatory and Institutional Relationships a LVP - Liga de Videojuegos  Profesional

1.4.

Tendències i futur dels vídeojocs

per Jesús Alonso, director del CENTRE DE LA IMATGE I LA TECNOLOGIA MULTIMÈDIA (CITM-UPC)

1.5.

El paper de la realitat virtual

Per Mar González-Franco, Research de MICROSOFT

1.6.

Candy Crush, un negoci etern?

Per Oriol Canudas, VP Head of Studio de KING

Ponents

Mercè Luz

Responsable del Dept. Cultura i Oci de la Fundación ONCE

Jesús Alonso

Director del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM-UPC)

Adrián Cuevas

Founder de Nómada Game Studio

Mar González-Franco

Research de Microsoft

Sergi Mesonero

VP Corporate, Regulatory and Institutional Relationships a LVP - Liga de Videojuegos Profesional

Oriol Canudas

VP Head of Studio de King